Service – Τεχνική Υποστήριξη
Με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας και των τελικών πελατών σας, η Conceptum, έχει ειδικά διαμορφωμένο τμήμα τεχνικής υποστήριξης με καταρτισμένο προσωπικό, που αναλαμβάνει τον έλεγχο και την επισκευή των ελλαττωματικών προϊόντων.
Πιο συγκεκριμένα:
Για ελαττωματικά προϊόντα εκτός της VIEWSONIC και της EPSON
Διεύθυνση αποστολής: ΧΑΜΙΛΤΟΝ 3, 104 34, ΑΘΗΝΑ
Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
- Αποστέλλετε το προϊόν σας με σαφή περιγραφή του προβλήματος συμπληρώνοντας το ειδικό ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΒΛΑΒΗΣ , συνοδευόμενο από ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ και απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς.
- Η αποστολή του προϊόντος γίνεται με δική σας ευθύνη και τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν εσάς, τα έξοδα επιστροφής του υγιούς προϊόντος βαρύνουν την CONCEPTUM.
Για ελαττωματικά προϊόντα ViewSonic | Τηλ 210-4804500
- Επικοινωνείτε με το εξουσιοδοτημένο SERVICE της ViewSonic για την Ελλάδα
- Ακολουθείτε την κάτωθι διαδικασία:
- Αναφέρετε το πρόβλημα
- Το ViewSonic Service στέλνει courier και παραλαμβάνει την συσκευή, την επισκευάζει και μετά την στέλνει πίσω στον πελάτη.
- Το ViewSonic Service ευθύνεται για την αποστολή από και προς τον τελικό πελάτη.
Για ελαττωματικά προϊόντα EPSON | Τηλ. 211 88 88 885 / 231 123 88 85
- Επικοινωνείτε με το εξουσιοδοτημένο SERVICE της EPSON για την Ελλάδα