Αν στο σχολείο σας ψάχνετε να αγοράσετε προτζεκτορα ή να ζητήσετε προσφορά για διαδραστικό πίνακα με πλαίσιο αλουμινιουίσως να googlarete στο skroutz ή το bestprice για να πετύχετε την καλύτερη τιμή . Και δεν αποκλείεται ψάχνοντας με λέξεις κλειδιά όπως προτζεκτορ ή projector για ταινίες να σας προτείνει το Πλαίσιο για διαδραστικό πίνακα , ή το Public για διαδραστικό projector ή το mediamarkt για projector home cinema . Ακόμα ίσως δείτε το Plaisio για οθόνη-πανί προβολής ή ασπροπίνακα και πιθανά τον Κωτσόβολο kotsovolo s με λίγο χαμηλότερη τιμή για τον projector που ψάχνετε. Το ΠΛΑΙΣΙΟ ας πούμε είναι ένα καλό κατάστημα που μπορείτε να βρείτε καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα. Όμως αναρωτηθείτε αν θα βρείτε σε μια αλυσίδα καταστημάτων την εξειδίκευση , την τεχνική υποστήριξη και την άμεση ανταπόκριση και εξυπηρέτηση που θα σας προσφέρει για τους διαδραστικούς πίνακες , τους διαδραστικούς προτζέκτορες ή τους ασπροπίνακες και το πανί προβολής. Ρωτήστε αν συνεργάζεται με τ ην Conceptum με τα 22 χρόνια εμπειρίας εγκαταστάσεων και εξειδίκευσης στην εκπαιδευτική τεχνολογία ! Η Conceptum είναι εγγύηση ότι θα σας λύσει όλες τις απορίες για το πως χρησιμοποιείται ένας διαδραστικός πίνακας, θα σας εκπαιδεύσει, θα καλιμπράρει και θα ρυθμίσει τα λογισμικά του διαδραστικού σας προτζέκτορα. Ειδικά μάλιστα αν ψάχνετε για κορυφαία ποιότητα προβολής όπως με προβολικό EPSON ή VIEWSONIC και για εκπαιδευτικό ψηφιακό διαδραστικό λογισμικό και περιεχόμενο LMAtool . Αγοράστε τον εξοπλισμό σας από ένα συνεργάτη της CONCEPTUM και απαιτείστε την ποιότητα που αξίζει στους μαθητές σας, το σχολείο σας και τους συνεργάτες σας. Στο πλαίσιο της συνεργασίας μας δεν θα απογοητευτείτε και δεν θα ρισκάρετε διότι σας αξίζει ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΙΔΙΚΟΣ- Expert !

Διαδραστικοί Πίνακες: Είδη - Συχνές Ερωτήσεις - Συμβουλές - Conceptum
Transparent LCD Showcase - Διάφανη LCD Βιτρίνα

Transparent LCD Showcase - Διάφανη LCD Βιτρίνα

Transparent LCD Showcase - Διάφανη LCD Βιτρίνα

Η LCD βιτρίνα είναι ένας πολύπλευρος και ελκυστικός τρόπος για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας ή κάποιο προϊόν. Μπορείτε επίσης, να διαφημίσετε ένα event ή απλά να προσθέσετε ένα καλαίσθητο εφέ σε δημόσιο χώρο. Ενώ οι πελάτες βλέπουν το φυσικό έκθεμα εντός της βιτρίνας, μπορούν παράλληλα να πληροφορηθούν για αυτό, παρακολουθώντας εικόνες και video στην οθόνη της βιτρίνας. 

Φυλλάδιο Προϊόντος

ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΔΩ

 

ΑΝ ΖΗΤΑΤΕ ΑΣΠΡΟΠΙΝΑΚΕΣ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΥ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

 

White Board

 

30 ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ


  1. ΟΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ Ή ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΑΣΠΡΟΠΙΝΑΚΑ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΥ;
  2. ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ;
  3. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΑΠΛΟ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΕΝΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΑΣΠΡΟΠΙΝΑΚΑ;
  4. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟ Ή ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΑΚΟΥΜΠΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΕ ΤΟ  ΔΑΚΤΥΛΟ ΜΟΥ;
  5. ΠΩΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΟΥΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ;
  6. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ;
  7. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ
  8. ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΙ ΑΣΠΡΟΠΙΝΑΚΕΣ, ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΣΠΡΟΠΙΝΑΚΕΣ;
  9. ΤΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΑΣΠΡΟΠΙΝΑΚΑ ΜΟΥ;
  10. ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΠΡΟΒΟΛΙΚΟ (PROJECTOR) ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ;
  11. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΩ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΙΧΟΥ ΣΕ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ;
  12. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΕ E-LEARNING;
  13. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (ΑμΕΑ);
  14. ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΙ ΟΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ;
  15. ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ; ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ;
  16. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΥΠΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΙΔΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ;
  17. Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ;
  18. ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΜΟΝΟ ΕΙΔΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ;
  19. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΠΙΝΑΚΑ;
  20. ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ;
  21. ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ  ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ;
  22. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ;
  23. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΑΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ;
  24. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ;
  25. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ;
  26. ΠΟΣΟ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ;
  27. ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ;
  28. ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΚΛΟΠΗΣ;
  29. Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΜΟΥ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΧΕΙ ΒΡΩΜΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΥΣ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ;
  30. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΣΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ;

ΑΝ ΖΗΤΑΤΕ ΑΣΠΡΟΠΙΝΑΚΕΣ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΥ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ


 

 

1. ΟΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ Ή ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΑΣΠΡΟΠΙΝΑΚΑ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΥ;Back

Ο διαδραστικός πίνακας αποτελεί ένα εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει τόσο τον εκπαιδευτικό όσο και τους μαθητές στην μαθησιακή διαδικασία. Το μάθημα γίνεται πιο ενδιαφέρον, με περισσότερες ευκαιρίες συμμετοχής των μαθητών. Ένας διαδραστικός πίνακας μπορεί, επίσης, να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να προετοιμάσουν το μάθημα τους, να το αποθηκεύσουν και να το τροποποιήσουν κατάλληλα όταν χρειαστεί δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να επαναχρησιμοποιείται το ποιοτικό υλικό ή να γίνεται ανταλλαγή εκπαιδευτικού υλικού μεταξύ εκπαιδευτικών. Οι μαθητές ενθουσιάζονται με τις δυνατότητες που προσφέρει ένας πίνακας με αποτέλεσμα να ενεργοποιείται το ενδιαφέρον τους για το μάθημα. Ο διαδραστικός πίνακας είναι ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό εργαλείο/μέσο που μπορεί να συμβάλλει στην επίτευξη βέλτιστων μαθησιακών αποτελεσμάτων. Η χρήση του όμως και η αποτελεσματικότητά του εξαρτάται αποκλειστικά από τον εκπαιδευτικό που τον χρησιμοποιεί.

 

2. ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ;Back

Χρησιμοποιήστε τον πίνακα σαν συμβατικό πίνακα γράφοντας ηλεκτρονικά και σαν ένα εργαλείο που συνδυάζει δοκιμασμένους και κλασσικούς τρόπους εκπαίδευσης, όπως ο μαυροπίνακας (πίνακας κιμωλίας) και οι νέες τεχνολογίες, για να δώσει δυναμικότητα, χρώμα και ενθουσιασμό στην αίθουσα διδασκαλίας και το μάθημα τελικά να γίνεται πιο σαφές, πιο ζωντανό, διερευνητικό και διαδραστικό.
Ο πίνακας μαζί με το λογισμικό του,  είναι ένα εργαλείο που μπορεί συνοδεύοντας τον υπολογιστή σας  κι έναν projector να βοηθήσει:

  • να εμπλουτίσετε το μάθημα χρησιμοποιώντας εφαρμογές και υλικό από τον υπολογιστή σας, 
  • να καταγράψετε  και να αποθηκεύσετε ότι έχει γραφεί στον πίνακα κατά την διάρκεια του μαθήματος,
  • να προβάλετε ξανά ένα δικό σας παλιό μάθημα,
  • να χρησιμοποιήσετε υπάρχον υλικό, που μπορεί να είναι ακόμα και ιστοσελίδες από το web,
  • να προετοιμάσετε το περιεχόμενο και την ροή του μαθήματος,
  • να παρουσιάσετε υπάρχον υλικό προσθέτοντας σχόλια και σημειώσεις,
  • το μάθημά σας να είναι δυναμικό και να μπορείτε να το βελτιώνετε συνεχώς. 

Χρησιμοποιήστε τον όπως εσείς πιστεύετε ότι θα σας βοηθήσει και σταδιακά θα βρείτε και νέους τρόπους για να σας εξυπηρετεί και να υποστηρίζει τις ιδέες σας για ενδυνάμωση του μαθήματος.  
Ο πίνακας αφής της LMA-IQ Board, σας προσφέρει και την δυνατότητα να γράφετε με κοινούς μαρκαδόρους ασπροπίνακα. Αυτά που γράφετε μπορούν επίσης να αποθηκευτούν στον υπολογιστή ώστε να επαναχρησιμοποιηθούν, να αποτελέσουν υλικό για να δημιουργήσετε ένα νέο μάθημα ή να αναρτήσετε το μάθημα στην ιστοσελίδα σας.  

 

3. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΑΠΛΟ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΕΝΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΑΣΠΡΟΠΙΝΑΚΑ;Back

Οι διαδραστικοί πίνακες που υπάρχουν στην αγορά δεν είναι όλοι ίδιοι και είναι κατασκευασμένοι βάσει διαφορετικών τεχνολογιών. Επίσης, θα βρείτε και πολλές ποιότητες.
Υπάρχουν οι πίνακες αφής που βασίζονται στην πίεση, είναι οι  πίνακες με την πιο γρήγορη απόκριση και  τους οποίους μπορούμε να τους χειριστούμε ακόμα και με το δάκτυλό μας, οι ηλεκτρικής επαγωγής όπου θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ηλεκτρονικό στυλό και άλλες παλιότερες τεχνολογίες. 
Επίσης, υπάρχουν και συστήματα που μετατρέπουν έναν απλό ασπροπίνακα σε διαδραστικό βάση υπερύθρων και υπερήχων (Smart RAYeBeamLMA Interactor). 
Στην περίπτωση των συστημάτων μετατροπής σε Διαδραστικό Πίνακα, μπορείτε να γράφετε στην επιφάνεια του πίνακά σας, αφού αυτός είναι ένας ασπροπίνακας. 
Ο πίνακας αφής της LMA-IQ Board σας προσφέρει και την μοναδική δυνατότητα να γράφετε με κοινούς μαρκαδόρους ασπροπίνακα. Αυτά που γράφετε μπορούν επίσης να αποθηκευτούν αυτόματα στον υπολογιστή.  

 

4. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟ Ή ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΑΚΟΥΜΠΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΕ ΤΟ  ΔΑΚΤΥΛΟ ΜΟΥ;Back

Οι διαδραστικοί πίνακες που υπάρχουν στην αγορά δεν είναι όλοι ίδιοι και είναι κατασκευασμένοι βάσει διαφορετικών τεχνολογιών.
Υπάρχουν :
Α. οι πίνακες ΑΦΗΣ που βασίζονται στην πίεση και είναι οι πιο γρήγοροι της αγοράς τους οποίους μπορούμε να τους χειριστούμε ακόμα και με το δάκτυλό μας, 
Β. οι ηλεκτρικής επαγωγής όπου θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ηλεκτρονικό στυλό και άλλες παλιότερες τεχνολογίες. 
Γ. Επίσης, υπάρχουν και συστήματα που μετατρέπουν έναν απλό ασπροπίνακα σε διαδραστικό βάση υπερύθρων και υπερήχων (SmartRayeBeamLMA Interactor) όπου και πάλι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ηλεκτρονικό στυλό stylus. 
Στην περίπτωση των συστημάτων μετατροπής σε Διαδραστικό Πίνακα, μπορείτε να γράφετε στην επιφάνεια του πίνακά σας με απλό μαρκαδόρο, αφού αυτός μπορεί να αποτελεί έναν κοινό ασπροπίνακα. 
Ο πίνακας αφής της LMA-IQ Board σας προσφέρει και την μοναδική δυνατότητα να γράφετε με κοινούς μαρκαδόρους ασπροπίνακα και να σβύνετε με ένα απλό πανάκι. Αυτά που γράφετε μπορούν επίσης να αποθηκευτούν στον υπολογιστή. Τον LMA-IQ Board μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε με το δάκτυλό μας ή με ένα ψευτομαρκαδόρο για να γίνεται πιο άνετη και γρήγορη η γραφή μας.

 

5. ΠΩΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΟΥΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ;BackΑρχικά, πρέπει να συζητήσουμε για το αν χρειάζεστε ένα σύστημα αφής ή ένα φορητό σύστημα μετατροπής του συμβατικού πίνακα σε διαδραστικό.
Επίσης, πρέπει να δούμε τι μέγεθος πίνακα μπορείτε να έχετε στις αίθουσές σας και αν μπορείτε να έχετε και Διαδραστικό και συμβατικό πίνακα ή πρέπει να συνδυάσουμε αυτά τα δύο σε 1 πίνακα.   
Η συμβουλή μας είναι ότι, μιας που ο πίνακας είναι μια επένδυση για εσάς κι ένα εργαλείο που θα έχετε για πολλά χρόνια στο εκπαιδευτήριό σας, θα πρέπει να σας ενδιαφέρει η ποιότητα κατασκευής. 
Βασικές παράμετροι που πρέπει να δείτε:
Α. Μέγεθος αίθουσας και διαθέσιμη επιφάνεια τοίχου για ανάρτηση πίνακα και προβολικού
Β. Μειωμένες αντανακλάσεις για άνετη χρήση στην τάξη και ανεξάρτητα εξωτερικού φωτισμού από τα παράθυρα (ήλιος, σκιάσεις, συννεφιά κλπ)
Γ. Ανάγκη για χρήση του διαδραστικού πίνακα και σαν απλού ασπροπίνακα πιθανά για εκπαιδευτικούς που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό περιεχόμενο
Δ. Ανάγκη να μεταφέρεται ο πίνακας σε διάφορες αίθουσες
Ο πίνακας LMA-IQ Board είναι ο ποιοτικότερος πίνακας αφής της αγοράς, καθώς μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε και σαν διαδραστικό αλλά και σαν συμβατικό πίνακα.
Για εσάς που θέλετε ένα φορητό και ευέλικτο σύστημα για χρήση σε διαφορετικούς χώρους, το SmartRay είναι η καλύτερη και δοκιμασμένη λύση. (Δείτε επίσης και το LMA Interactor)

 

6. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ;BackΜπορείτε να περιηγηθείτε στις σελίδες της ιστοσελίδας μας ή να καλέσετε στο τηλέφωνο εμάς ή κάποιον από τους μεταπωλητές μας.

 

7. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ ;Back

Επιλεγοντας ένα διαδραστικό πίνακα θα πρέπει να λάβετε υπόψη τα εξης:

> Τον διαθέσιμο προϋπολογισμό

> Χρειάζεται να μετακινείται από αίθουσα σε αίθουσα ή μπορεί να τοποθετηθεί σταθερά;

> Υπάρχει ελεύθερη/καθαρή επιφάνεια τοίχου περίπου 130Χ180;

> Υπάρχει χώρος να τοποθετηθεί το προβολικό απέναντι από τον διαδραστικό πίνακα;

> Απόσταση του προβολικού από το διαδραστικό πίνακα θα είναι περίπου 2,5μ έως 0,40μ ανάλογα με τον τύπο του προβολικού

> Τι ύψος ταβανιού έχει η αίθουσα;

> Το προσωπικό που θα τον χρησιμοποιεί, πόσο μπορεί να κάνει χρήση μεταφερόμενων συστημάτων που απαιτούν μια μικρή έστω τεχνική δεξιότητα για να τοποθετηθούν σε κάθε νέα αίθουσα.

Μπορείτε να περιηγηθείτε στις σελίδες της ιστοσελίδας μας , για να ενημερωθείτε για τις διευκολύνσεις που σας παρέχουν ή να καλέσετε στο τηλέφωνο εμάς ή κάποιον από τους μεταπωλητές μας για ενημέρωση ή  ακόμα και για να κλείσουμε μια συνάντηση για επίδειξη.

 

8. ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΙ ΑΣΠΡΟΠΙΝΑΚΕΣ, ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΣΠΡΟΠΙΝΑΚΕΣ;Back

Σε αυτήν την περίπτωση εάν οι πίνακες είναι σε καλή κατάσταση (δεν έχουν παραμένουσες μουτζούρες), είναι καλής ποιότητας  (έχουν μειωμένες αντανακλάσεις) και κατάλληλου μεγέθους, μπορείτε να επιλέξετε με την καθοδήγηση των τεχνικών συμβούλων μας, την κατάλληλη  λύση του συστήματος μετατροπής απλού ασπροπίνακα σε διαδραστικό.
Το Smart Ray και το LMA Interactor είναι τα συστήματα που χρειάζεστε. 

 

9. ΤΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΑΣΠΡΟΠΙΝΑΚΑ ΜΟΥ;Back
Έναν υπολογιστή φορητό ή σταθερό και ένας projector είναι ό,τι χρειάζεστε.

 

10. ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΠΡΟΒΟΛΙΚΟ (PROJECTOR) ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ;Back

Επιλέγοντας ένα προβολικό σύστημα (Data Projector)  θα πρέπει να λάβετε υπόψη τα εξης:

> Τον διαθέσιμο προϋπολογισμό

> Την τεχνολογία που επιθυμούμε (LED, DLA, 3LCD, Laser)

> Χρειάζεται να μετακινείται από αίθουσα σε αίθουσα ή μπορεί να τοποθετηθεί σταθερά;

> Υπάρχει χώρος να τοποθετηθεί το προβολικό απέναντι από τον διαδραστικό πίνακα;

> Απόσταση του προβολικού από το διαδραστικό πίνακα θα είναι περίπου 2,5μ έως 0,40μ ανάλογα με τον τύπο του προβολικού

> Τι ύψος ταβανιού έχει η αίθουσα;

> Υπάρχει ψευδοροφή;

> Υφιστάμενα δίκτυα, παροχή ηλεκτρικής τροφοδοσίας κλπ.

> Το προσωπικό που θα τον χρησιμοποιεί, πόσο μπορεί να κάνει χρήση μεταφερόμενων συστημάτων που απαιτούν μια μικρή έστω τεχνική δεξιότητα για να τοποθετηθούν σε κάθε νέα αίθουσα.

Μπορείτε να περιηγηθείτε στις σελίδες της ιστοσελίδας μας, για να ενημερωθείτε για τις λύσεις που σας παρέχουν ή να καλέσετε στο τηλέφωνο εμάς ή κάποιον από τους μεταπωλητές μας για ενημέρωση ή  ακόμα και για να κλείσουμε μια συνάντηση για επίδειξη.

 

11. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΩ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΙΧΟΥ ΣΕ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ;Back

Μπορείτε να επιλέξετε την λύση του συστήματος μετατροπής απλού ασπροπίνακα σε διαδραστικό. Μόνο που σε αυτήν την περίπτωση καλό είναι να επικολληθεί στον τοίχο μία επιφάνεια όπου θα μπορεί να σταθεροποιηθεί το Smart RAY αλλά και να είναι ομοιόμορφου χρώματος, ώστε να είναι καλύτερη η προβολή σας (Για το LMA Interactor δεν χρειάζεται η επικόλληση κάποιας συσκευής στον τοίχο).
Εξαιρετική επιφάνεια έχει το LMA IQ Board. Η επιφάνεια αυτή είναι ιδανική για γραφή και για προβολή.

Μπορείτε να περιηγηθείτε στις σελίδες της ιστοσελίδας μας, για να ενημερωθείτε για τις λύσεις που σας παρέχουν ή να καλέσετε στο τηλέφωνο εμάς ή κάποιον από τους μεταπωλητές μας για ενημέρωση ή  ακόμα και για να κλείσουμε μια συνάντηση για επίδειξη.

 

12. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΕ E-LEARNING;Back

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υλικό e-Learning  ή να χρησιμοποιήσετε τον πίνακα για εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, με πολλούς τρόπους.    
Για να φτιάξετε περιεχόμενο SCORM, όμως σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε εξειδικευμένα εργαλεία, όπως το LMA tool της Conceptum (http://lmatool.com).   

 

13. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (ΑμΕΑ);Back
Οι διαδραστικοί πινάκες μπορούν να αποτελέσουν βασικό εργαλείο εκπαίδευσης σε ανθρώπους με κινητικά προβλήματα και ειδικές ανάγκες, καθώς δίνουν τη δυνατότητα κατάλληλης τροποποίησης του περιεχομένου που προβάλλεται (π.χ. μεγέθυνσης), καθώς επίσης είναι εξαιρετικά εύκολοι στην χρήση τους από ανθρώπους με κινητικά προβλήματα.

 

14. ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΙ ΟΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ;Back

Όχι. Η CONCEPTUM προσφέρει  λύσεις για όλους, ενώ για συλλόγους γονέων γίνεται μια καλύτερη τιμή.

Το κόστος εξαρτάται από τις εξής κυρίως παραμέτρους: Το μέγεθος (συνήθως η διαγώνιος σε ίντσες), η τεχνολογία που προτιμούμε, αν είναι μεταφερόμενος ή σταθερός, την ποιότητα της επιφάνειας, το διαθέσιμο λογισμικό.

Στο κόστος πρέπει να συνυπολογίσετε το κόστος αγοράς υπολογιστή και προβολικού (αν δεν υπάρχουν διαθέσιμα) καθώς και το κόστος εγκατάστασης και μεταφοράς ειδικά αν το σχολείο βρίσκεται σε απομακρυσμένες περιοχές.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τιμές και κόστη μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο εμάς ή κάποιον από τους μεταπωλητές μας. Συχνά έχουμε ειδικές προσφορές και εκπτώσεις οπότε φροντίζετε να ενημερώνεστε ενώ με χαρά θα σας αποστείλουμε προσφορά με τιμές μονάδας.

 

15. ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ; ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ;Back

Η χρήση του Διαδραστικού Πίνακα είναι πολύ απλή και αρκεί μια μικρή εξάσκηση αρχικά την οποία προσφέρει δωρεάν η εταιρεία μας με την αγορά και εγκατάσταση των διαδραστικών πινάκων,
Το πόσο θα εμβαθύνετε στην χρήση εξαρτάται από εσάς, αλλά ακόμα και οι βασικές λειτουργίες θα εξυπηρετήσουν πολλές από τις ανάγκες σας.  
Το startup πακέτο εκπαίδευσης που προσφέρει η Conceptum μαζί με δική σας ενασχόληση κάποιες ώρες με τον πίνακα θα καλύψουν τις αρχικές σας ανάγκες.


16. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΥΠΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΙΔΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ;Back

Όχι. Άλλωστε είναι πολύ πιθανό αν η προηγούμενη αγορά έγινε πριν πολύ καιρό, η τεχνολογία του να είναι ήδη ξεπερασμένη. Επικοινωνήστε μαζί μας για όποια σχόλια για τους υπάρχοντες πίνακες σας για να βρούμε την ιδανική λύση για εσάς.  
Όμως, ένα θέμα που μπορεί να αντιμετωπίσετε είναι οι τύποι αρχείων που θα αποθηκεύετε το υλικό σας, αλλά το θέμα αυτό θα λύσει ο νέος τύπος αρχείων του LMAtool που θα είναι κοινός για όλους τους πίνακες.    

 

17. Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ; Back

Η λειτουργία των λογισμικών δεν εξαρτάται σε κανένα σημείο από τους διαδραστικούς πίνακες. Οι διαδραστικοί πίνακες είναι περιφερειακές συσκευές Η/Υ.  Όποιο λογισμικό έχετε στον υπολογιστή σας μπορείτε να το προβάλλετε μέσω του projector στον πίνακα και να το χρησιμοποιήσετε. Δεν είναι ανάγκη να είναι εφαρμογές σχεδιασμένες για Διαδραστικό Πίνακα. Μπορεί να είναι ακόμα και εξειδικευμένες εφαρμογές σχεδιασμού κλπ. Εξαίρεση μπορεί να υπάρχει για συγκεκριμένες λειτουργίες κάποιας εφαρμογής που δεν είναι γνωστή σε εμάς.

 

18. ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΜΟΝΟ ΕΙΔΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ;Back

Σε έναν διαδραστικό πίνακα ο εκπαιδευτικός μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε λογισμικό θεωρεί ότι εξυπηρετεί τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, ωστόσο κατάλληλα σχεδιασμένα εκπαιδευτικά λογισμικά για χρήση σε διαδραστικό πίνακα, διευκολύνουν τόσο τον εκπαιδευτικό όσο και τους μαθητές.
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να χρησιμοποιήσει στον διαδραστικό πίνακα οποιοδήποτε λογισμικό χρησιμοποιεί και στον προσωπικό του υπολογιστή.

 

19. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΠΙΝΑΚΑ;Back

Ναι.  Μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας μάθημα με την βοήθεια υλικού που ήδη έχετε στον υπολογιστή σας, με νέο ή αποθηκεύοντας το μάθημά σας για την μετέπειτα χρήση. Το μάθημα μπορείτε να το έχετε προετοιμάσει από την αρχή ή να κάνετε τις αλλαγές σας σε κάποιο παλιότερο. Το λογισμικό του διαδραστικού  περιέχει και βιβλιοθήκες με εικόνες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. 
Η Conceptum αναπτύσσει και νέα λογισμικά για χρήση σε Διαδραστικούς πίνακες για όλα τα μαθήματα. Ενημερωθείτε μέσω τηλεφώνου ή και από το:  http://www.conceptum.gr/neo_diadrastiko_logismiko.php
Το LMA tool είναι ένα εξειδικευμένο εργαλείο με το οποίο μπορεί ένας εκπαιδευτικός με εύκολο και γρήγορο τρόπο, να δημιουργήσει τα δικά του μαθήματα για e-learning , Διαδραστικό Πίνακα και για σχολικά εργαστήρια, χωρίς να έχει εξειδικευμένες γνώσεις Η/Υ (http://lmatool.com).

 

20. ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ;Back

Ένας διαδραστικός πίνακας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για όλα ανεξαιρέτως τα μαθησιακά αντικείμενα. Ωστόσο, αν θα έπρεπε να θεωρήσουμε κάποια μαθήματα πιο «κατάλληλα», θα λέγαμε ότι οι θετικές επιστήμες προσφέρονται περισσότερο, καθώς οι μαθητές χρειάζεται να πειραματιστούν (διαδικασία που διευκολύνεται ιδιαίτερα μέσω των διαδραστικών πινάκων) για να αντιληφτούν κάποιες δύσκολες έννοιες.

 

21. ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ  ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ;Back

Δεν υπάρχει περιορισμός σε σχέση με την εκπαιδευτική βαθμίδα και την χρήση του διαδραστικού πίνακα. Οι διαδραστικοί πίνακες μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Πανεπιστήμιο και τη δια βίου μάθηση. Αυτό που αλλάζει είναι ο τρόπος αξιοποίησης τους, ο οποίος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον εκάστοτε εκπαιδευτικό και από τους στόχους που επιθυμεί να πετύχει.

 

22. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ;Back

Πολλές έρευνες για τη χρήση των διαδραστικών πινάκων έχουν πραγματοποιηθεί στην Αγγλία, οπού είναι πολύ διαδεδομένη η χρήση τους την τελευταία δεκαετία. Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο που συνοψίζει τις σχετικές έρευνες είναι:
Heather j. Smith, Steve Higgins, Kate Wll & Jen Miller, interactive whiteboards: boon or bandwagon? A critical review of the literature, journal of computer assisted learning, 21, 91-101, blackwell publishing ltd 2005.  

 

23. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΑΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ;Back

Οι διαδραστικοί πίνακες δεν έχουν τεχνολογία που να παράγει ρύπους φυσικούς ή μαγνητικούς, ούτε παρενέργειες μιας και είναι πολύ ήπιας κατανάλωσης ισχύος (δεν απαιτούν καν σύνδεση με δίκτυο ηλεκτρισμού). Πέραν τούτου δεν  υπάρχει κάποια έρευνα ή στοιχείο που να δείχνει ότι μπορεί να προκαλέσει κάποια βλάβη στην υγεία των μαθητών. Η τεχνολογία είναι στην ζωή όλων μας και κυρίως των παιδιών μας. Σε κάθε περίπτωση, η σωστή χρήση της τεχνολογίας είναι πάντα απαραίτητη.   
Οι διαδραστικοί πίνακες είναι περιφερικές συσκευές Η/Υ.  Μπορείτε να επιλέξετε ενσύρματη σύνδεση με τον υπολογιστή για να αποφύγετε την ασύρματη σύνδεση. Επίσης, κατά βούληση μπορείτε να μην χρησιμοποιείτε τον projector για όλη την ώρα του μαθήματος για να μην επιβαρύνεται με την φωτεινή πηγή του την αίθουσα. 
Είναι βέβαια αυτονόητο ότι όπως και κάθε άλλη ηλεκτρονική συσκευή θα πρέπει να επιλέγεται από κατασκευαστές επώνυμους, να διαθέτει τα απαραίτητα πιστοποιητικά και να χρησιμοποιείται από σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.

 

24. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ;Back

Υπάρχουν λύσεις για όλες τις αίθουσες.  Καλό είναι  να υπάρχει κατάλληλος  σταθερός φωτισμός και κατά προτίμηση να μην υπάρχει παράθυρο κοντά στον πίνακα, ώστε να είναι πιο φωτεινό το αποτέλεσμα από τον προβολέα.  Επίσης, καλύτερα ο πίνακας να είναι εγκατεστημένος σε κάποιον τοίχο και ο projector στο ταβάνι. Εάν τα παραπάνω δεν είναι δυνατά, υπάρχουν άλλες λύσεις όπως πχ. μπράτσο για στήριξη projector στον τοίχο, τροχήλατη βάση, ultra short throw projectors κ.α. 
Για τις λεπτομέρειες της εγκατάστασης θα πρέπει να γίνει αυτοψία από την ομάδα εγκατάστασης.

 

25. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ;Back

Οι πίνακες κατά βάση τροφοδοτούνται από την USB θύρα και δεν θέλουν επιπλέον τροφοδοσία, εκτός εάν συνδεθούν ασύρματα στον υπολογιστή μέσω Bluetooth.
Ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να προσέξει διότι, υπάρχουν πίνακες στην αγορά που θέλουν και μόνιμη τροφοδοσία γεγονός το οποίο δημιουργεί επιπλέον ανάγκες για γραμμές ηλεκτρικής παροχής καθώς επίσης δεν επιτρέπει την εύκολη μεταφορά του πίνακα.


26. ΠΟΣΟ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ;Back

Η εγκατάσταση του διαδραστικού πίνακα δεν είναι πολύπλοκη, αφού σε ένα επίπεδο και υγιή τοίχο, χρειάζονται μόνο  ούπα και καμία ηλεκτρική εγκατάσταση. Ο πίνακας συνδέεται με τον υπολογιστή του εκάστοτε χρήστη με ένα απλό USB καλώδιο. Ο projector θα πρέπει να τοποθετηθεί σε μόνιμη ή προσωρινή βάση με την δυνατότητα σύνδεσης ηλεκτρισμού και με τον υπολογιστή. Βέβαια ανάλογα με τον χώρο μπορεί να υπάρξουν κάποιες ιδιαιτερότητες.  
Συχνότερα, ο πίνακας  είναι τοποθετείται σε κάποιον τοίχο και ο projector στο ταβάνι. Επίσης, ο φωτισμός πρέπει να είναι κατάλληλος.  Εάν τα παραπάνω δεν είναι δυνατά, υπάρχουν άλλες λύσεις, όπως πχ. μπράτσο για στήριξη projector στον τοίχο, τροχήλατη βάση, ultra short throw projectors κ.α. 
Για τις λεπτομέρειες της εγκατάστασης θα πρέπει να υπάρξει και αυτοψία από την ομάδα εγκατάστασης ή μπορείτε να μας στείλετε φωτογραφιες της αίθουσας για να σας πούμε τη γνώμη μας.

 

27. ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ;Back

Σε περίπτωση που υπάρχει τέτοια ανάγκη πρέπει να χρησιμοποιηθεί τροχήλατη βάση για πίνακα και projector
Οι ειδικοί συνεργάτες της Conceptum μπορούν να σας προτείνουν την πλέον κατάλληλη λύση για την κατά περίπτωση μεταφορά του πίνακα από αίθουσα σε αίθουσα και γενικότερα για την εγκατάστασή του σε τροχήλατη βάση.

 

28. ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΚΛΟΠΗΣ;Back

Υπάρχουν λύσεις για την ασφάλιση του εξοπλισμού έναντι κλοπής. Ειδικά όμως όταν εγκατασταθεί ένας LMA-IQ Board δεν είναι εύκολο να κλαπεί.

29. Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΜΟΥ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΧΕΙ ΒΡΩΜΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΥΣ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ;Back

Κάποιοι διαδραστικοί πίνακες της αγοράς κιτρινίζουν με τον καιρό όταν χρησιμοποιείτε μαρκαδόρους ασπροπίνακα για να γράψετε πάνω.  Σε αυτό δεν μπορεί να γίνει κάτι.
Για τις περιπτώσεις που απλά θέλετε να καθαρίσετε καλά την επιφάνεια από τυχόν σημάδια που έχουν μείνει μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υγρά καθαρισμού για τζάμια με ένα μαλακό χαρτί.  

 

30. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ;Back

Το λογισμικό των πινάκων της Conceptum μας διευκολύνει σε αυτό μέσω της χρήσης του «Virtual Keyboard»  του λειτουργικού συστήματος του Η/Υ μας.

Μπορείτε να πληκτρολογήσετε επίσης  από τον Η/Υ ή με κάποιο ασύρματο πληκτρολόγιο.

 

 

ΑΝ ΖΗΤΑΤΕ ΑΣΠΡΟΠΙΝΑΚΕΣ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΥ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

 

 

Τροχήλατη βάση Conceptum με ρυθμιζόμενο ύψος σε 3 σημεία

 
 
troxilativasiconceptum
 
 
Σταθερή, σχεδιασμένη για εύκολη μετακίνηση, ρυθμιζόμενο βραχίονα για στήριξη projector, ράφι για laptop. 
Η βάση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαδραστικούς πίνακες 60’’ – 100’’, ασπροπίνακες μαρκαδόρου 60’’ – 100’’, και βιντεοπροβολείς (projectors).  
 

Ανάκτηση Φυλλαδίου Προϊόντος

 

Χαρακτηριστικά

  1. Βραχίονας στήριξης projector  για τροχήλατη βάση
  2. Πόδια στήριξης με ροδάκια.
  3. Αλλαγή ρύθμισης βραχίονα – υποστήριξη για πολλά μοντέλα projectors.
  4. Ράφι για laptop
  5. Ηλεκτροστατική βαφή
 

Περισσότερες όψεις

όψη - μπροστινή όψη - πλάγια

 


 

 

Διαδραστικός Πίνακας LMAboard, diadrastikos pinakas LMAboard, Διαδραστικοί Πίνακες LMAboard,diadrastikoi pinakes LMAboard,διαδραστικος πινακας LMAboard,διαδραστικοι πινακες LMAboard
Διαδραστικός Πίνακας Classboard,diadrastikos pinakas Classboard,Διαδραστικοί Πίνακες Classboard,diadrastikoi pinakes classboard,διαδραστικος πινακας classboard,διαδραστικοι πινακες  classboard
Διαδραστικός Πίνακας Teamboard,diadrastikos pinakas teamboard,Διαδραστικοί Πίνακες teamboard,diadrastikoi pinakes teamboard,διαδραστικος πινακας teamboard,διαδραστικοι πινακες teamboard
Διαδραστικός Προτζεκτορ Viewsonic,diadrastikos Προτζεκτορ Viewsonic, Διαδραστικοί Προτζεκτορας Viewsonic, diadrastikoi Προτζεκτορ Viewsonic,διαδραστικος Προτζεκτορ Viewsonic,διαδραστικοι Προτζεκτορ Viewsonic
Διαδραστικός Πίνακας ebeam,diadrastikos pinakas ebeam,Διαδραστικοί Πίνακες ebeam, diadrastikoi pinakes ebeam,διαδραστικος πινακας ebeam,διαδραστικοι πινακες  ebeam
Διαδραστικός Πίνακας lmainteractor,diadrastikos pinakas lma interactor, Διαδραστικοί Πίνακες lma interactor,diadrastikoi pinakes lma interactor,διαδραστικος πινακας lma interactor,διαδραστικοι πινακες  lma interactor
Διαδραστικός projector Epson,diadrastikos projector Epson, Διαδραστικοί projector Epson,diadrastikoi projector Epson,διαδραστικος projector Epson,διαδραστικοι projector Epson diadrastikos pinakas Epson
Διαδραστικός Προτζεκτορ Epson,diadrastikos Προτζεκτορας Epson,Διαδραστικοί Προτζεκτορας Epson,diadrastikoi Προτζεκτορ Epson,διαδραστικος Προτζεκτορ Epson,διαδραστικοι Προτζεκτορ Epson
Ασπροπίνακας-λευκος-πίνακας-μαρκαδορου-aspropinakaw-leykospinakas-marker-dryerase–whiteboard-aspropinakes- σχολικοι πίνακες αιθουσας
Διαδραστικός projector ΛΕντ,diadrastikos projector LED, Διαδραστικοί projector LED,diadrastikoi projector LED,διαδραστικος projector LED,διαδραστικοι projector LENT, mini projector, pocket projector, μινι μεταφερόμενος προτζεκτορας λεντ τσέπης με αυτονομια μπαταρια
Διαδραστικός Πίνακας IQboard,diadrastikos pinakas IQboard,Διαδραστικοί Πίνακες IQboard,diadrastikoi pinakes IQboard,διαδραστικος πινακας IQboard,διαδραστικοι πινακες IQboard
Διαδραστικός Πίνακας SmartRAy,diadrastikos pinakas lma Smartray Διαδραστικοί Πίνακες lma Smartray basic slim,diadrastikoi pinakes smartray,διαδραστικος πινακας lma Smartray,διαδραστικοι πινακες  lma smartray
Projector Epson Προτζεκτορ Epson, Προτζεκτορας Epson,Διαδραστικοί Προτζέκτορες Epson, Προβολικό Epson, προτζέκτορ Epson, βιντεοπροτζεκτορ Epson data projector Epsontfont
Projector Viewsonic Προτζεκτορ Viewsonic, Προτζεκτορας Viewsonic,Διαδραστικοί Προτζέκτορες Viewsonic, Προβολικό Viewsonic, προτζέκτορ Viewsonic, βιντεοπροτζεκτορ Viewsonic data projector Viewsonic
Projector BenQ Προτζεκτορ BenQ, Προτζεκτορας BenQ,Διαδραστικοί Προτζέκτορες BenQ, Προβολικό BenQ, προτζέκτορ BenQ, βιντεοπροτζεκτορ BenQ data projector BenQ

Επικοινωνία

Conceptum Α.Ε.
Χάμιλτον 3, 104 34, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 88 38 858
Fax: 210 88 38 691
Fax-Mail: 211 800 35 25
info@conceptum.gr

Sitemap